In...hahaha...sidan.

Alltså, jag tänkte såhär; singlar är ju dom som borde hålla sig smärta o smidiga?
De är ju ute på marknaden, så att säga.
Men det är ju helt jävla ologiskt? Har jag märkt.

När man är singel äter man ju upp allt själv. Köper man hem en chipspåse, äter man ju upp den ensam?
Annars äter man upp den tillsammans. Man äter alltså dubbelt så mycket?
Jag är iallafall programmerad till att inte sluta äta godis, chips o andra godsaker förrens det är slut.
Jag skulle aldrig få för mig att slänga bort det, för att jag fått nog? Ha, vilket skämt.
O lagar man mat, äter man automatiskt större portioner för att slippa äta samma skit hela veckan.
Om man inte har en frys det vill säga. ( --> jag <-- )

Vilken jävla tur att det är insidan som räknas?

'Det var en gång en norsk, en tysk o en som sa att det är insidan som räknas...'


Därför har jag börjat köpa små- och en-portions-förpackningar.
Det blir ett sådan jävla svinn annars. Vet inte hur mycket jag få lov att börja slänga bort.

Kvällsmat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0