Gurkan

Jag tittar på Big Brother, som jag redan sagt.
Jag har såklart åsikter om de flesta, men en person förundrar mig. Gurkan!
Vilken planet kommer han ifrån egentligen? Eller är jag bara totalt naiv när jag tror att det är omöjligt att vara så puckad? Eller är det skådespel? Jag fattar inte.

Konversation i stora, grova drag;

Tjej - Men usch, Gurkan! Drick inte direkt ur mjölkpaketet!
Gurkan - Vaddårå?
Tjej - För att alla dricker den mjölken såklart!
Gurkan - Men jag fattar inte? Vaddå?
Tjej - ALLA DRICKER UR SAMMA PAKET.
Gurkan - Vaddå? Tror du jag har cancer eller?

Asså, han är ju underhållning.

Han trodde även att socialen och Socialdemokraterna var samma sak.

Gurkan, alltså. Klart han ska ha en plats i huset.


Kommentarer
Postat av: Kusin C

Håller med dig! Klart puckot ska ha en plats! :)

2011-02-23 @ 08:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0