Fredagsfika



Old fashioned fika. Delicatoboll.
Jag har tvingat mig själv att plugga idag/kväll. Jag fick gå tidigare från jobbet i eftermiddag. Fina Görel fixar!
Så nu hade jag tänkt vara produktiv. O då behövs socker.

Jag peppar med lite Crookers feat Yelle.
Jag gillar Yelle. Jag lyckades bli kvitt en efterhängsen fransman på grund av henne.
Jag sa att jag gillade henne, ovetande om att hon öppet hånar en snubbe vid namn Cuizinier i någon fransk hip hop-grupp. Som han älskade. Jackpot. Jag spädde på allt jag hade.
"Jag ääääälskar Yelle, o Je Veux Te Voir är den bästa låten jag vet."
Jag kan ju inte franska, men använde google-translate.
Låten börjar med 'Cuizinier med ditt lilla kön omgivet av rött hår'
Jag tror han tog det personligt. Tönt.



Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0