Clocks

Jag har aldrig gillat Coldplay. Jag har gillat vissa låtar genom åren. Men inte helheten.
Eller jo, jag köpte några av de första skivorna. Men de börjar bli som U2.
Jag hatar U2.

Mina systrar var häromåret på Coldplays spelning i stan, men jag stannade hemma. O det var tur det.
Jag hade gjort kaaaoz på Strand dagen innan. Blivit uppdansad av, den fula, Ondskan-killen o hållt allmän låda. Det var visserligen en väldigt lyckad kväll, men den resulterade dock i en svår bakisångest.
Jag tänker inte ens dra historien om klistermärket jag kom hem med.

Just ja, Coldplay var det, ja.
Inte min kopp te, men den här remixen gillar jag. Clocks är en utav deras miljarder låtar som jag faktiskt gillar. This one goes out to my sistaaaaaa's!


Nu ska jag sova. Jag har nämligen glömt bort att jag även pluggar.
Tydligen är det heltidsplugg.
Jobbigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0