BB



Jag är ju en sucker för dokusåpor. Sociala spel är intressant, o jag är av en nyfiken natur.
O ikväll börjar det. Big Brother.

Finaste Anna är en utav alla som klipper ihop skiten till ett fungerande program, så jag har höga förväntningar. Om Anna klipper även nästa säsong kanske man borde vara med?
O be henne klippa bort allt dumt jag gör.Bara framställa mig på bästa sätt.
En miljon, eller vad det nu är man vinner, vore ju asfett.
Perfekt ju.

Jag har förresten väntat hela långa dagen på att det ska bli kväll så jag kan äta chips o dipp.
Hela. Jävla. Världsrekordlånga. Dagen.
Nom nom nom nom.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så du mår bättre?

2011-02-20 @ 20:17:12
Postat av: Johanna

Nja...den höga febern är utbytt mot lite feber istället. Men annars är det ganska samma...kanske lite mer snor. Men jag kan äta chips o dipp ändå. ;)

2011-02-20 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0