Agad

Vet inte hur kul det är att jag bloggar just för tillfället. Varken för dig eller mig?
Neggo-Johanna har tagit över mitt liv! Jag vill helst bara gräva ner mig, till maj. Kanske juni.
Det är inte mycket jag ser som positivt these days. Känns som att alla sätter käppar i hjulen för mig.
Eller slår mig, helt vanligt, sådär som man gör med en käpp. Jag blir agad av livet.
Jag är så jävla gnällig att jag inte ens orkar med mig själv. Schhhhhh!

Meeeeeeeeen!
Nästa vecka får jag ett nytt badrum. Wawawiwa!
Ny dusch, ny toalett, nytt handfat, nytt badrumsskåp med lampor.
Det kommer vara mitt finaste o fräschaste ställe i hela lägenheten.
Kanske till o med börjar äta mina filbunkar därinne.

Kommentarer
Postat av: mammis

du ska se att du vaknar en morron ä på gott humör!! (har läst att sånt kan hända ;)



va kul att du får nytt :)) men VAR ska du göra "ditt" o "datt"??... o duscha? de lär ju ta nåra dar.



hoppas vi ses till helgen gumman! längtar efter dej <3

2011-02-09 @ 20:05:42
Postat av: Johanna

Mjo, jag hoppas jag vaknar på rätt sida snart...



Jaa, kul att få nytt! Jag undrade oxå om ditten&datten, men Agneta sa att de måste göra klart varje grej under dagen? Lär ju få ta en grej i taget? Mja, det ska iallafall bli kul me nytt! :)



Ja, jag hoppas att även SJ vill att vi ses, för jag längtar efter dig oxå! <3

2011-02-09 @ 20:21:57
Postat av: Teje

Det va ju verkligen på tiden! Så den där kranen slutar droppa! Ibland tänker jag på den o då blir jag irriterad. Du får ju såklart sova hos mig om det skulle va så (i samma säng dårå) hehe..he..hehe ;)

2011-02-09 @ 21:21:42
Postat av: Johanna

Men det är ju jättehemskt att den där jäkla kranen irriterar dig OXÅ! Den är ju till o med fixad flera gånger, men droppar ändå. Men snart så! :)

O du, Teje...du måste sluta tjata om att jag ska sova i din säng. ;p Men du är ju så himla söt, som erbjuder mig sovplats, så nu kanske det äntligen händer! ;) Pussss! <3

2011-02-09 @ 21:29:38
Postat av: Teje

Tss.. vet ju att det är du som vill sova i min säng, såklart, vem skulle inte vilja det lixom ;) Men det är bara o slå en pling om du är utan toa! Hoppas humöret vänder också, inte den bästa årstiden just nu men snart är det vår! :) PUSS <3

2011-02-09 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0