Packad?

Ja?! Jag bor här.



Att packa är inte min starka sida har jag smärtsamt fått erfara under årens lopp.
Jag skapar en total oreda när jag försöker leta fram det jag tror att jag vill ha med mig. I denna oreda kommer allt, som jag egentligen ville ha, bort. Jag river ännu mer i oredan för att hitta. Då hittar jag sådan jag inte har använt på länge. Jag tänker "Hmm - den här gamla godingen kanske skulle få göra comeback...". Jag packar ner dessa kläder, o annat som jag i ren panik sliter ner i väskan. Jag åker till mitt resmål. Packar upp väskan, o inser att jag inte vill ha någonting utav det jag packat ner.
Fail.

Jag vill ha med mig ALLT. För att helgardera mig. Men man måste vara hård mot sig själv o sålla.
Men det är just denna sållning jag är så galet dålig på. Fy fan.



Men imorgon drar jag till Göteborg för 3 dagars Way Out West!
Jag har en god känsla för helgen.

I värsta packnings-fall får jag köra kroppsmålning, som låg på tapeten redan under förra årets Way Out West. Sarah, är du med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0