Spontan'ish

Spontanutgång i fredags, och spontanöl igår.
Jag hade i princip bestämt mig för att inte ta mig ur sängen igår. Men sällskap lockade, och då skulle jag behöva släpa mig utanför dörren. Så jag bestämde mig för att sluta upp med mina fina på Debaser Medis för en öl, innan myskvällen kunde börja. Men tiden rinner snabbt iväg på sånadär "1 öl"- tillfällen.
Så det blev lite senare än tänkt. Myskvällen blev kortare än väntat, o sovmorgonen uteblev.
Men det positiva vinner över det negativa.
Man måste gå plus, det har jag lärt mig.

Jag tänkte vara sjukt effektiv o direkt ge mig ut på ärenden när jag ändå var vaken. Så jag åkte till Solna Centrum. Men klockan var 9.30, o affärerna öppnade inte förrens 11 (?!).
Bu, sa jag och gick istället o köpte Subway-frukost o åkte hem.

Nu går timmarna saktare än någonsin. Jag väntar på Håkan Hellström, och 2 timmar total eufori.

Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.

Vilken tok har kommit på det ordspråket?
Jag väntar alltid för länge. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0