Välkommen bebis!

Idag kom en efterlängtad bebis ut! Efterlängtad av både föräldrarna, o mig.
Fick ett mms, o fällde en liten tår. Jag bestämde mig genast för att flytta in hos Fina Familjen.
Eller bygga ett hus, nära. Vad som helst. Jag vill träffa den där superfina bebisen hela tiden!
Kommer kanske sluta med ett besöksförbud? Jag nog får lägga (spänn)band på mig.

Idag köpte jag mitt träningskort för hösten. Om det inte vore för att jag ser ut som en köttbulle, på även detta träningskort, hade jag lagt ut bildbevis. Men jag vägrar.
Är det manipulerat o genomtänkt? Att de gör så att man ser ut som en köttbulle på fotot för att man ska träna mer? Borde ju vara tvärtom? Att man bara betalar, tror att man är skitsnygg, o sen inte går dit?
Antar att jag bara ser ut så.
Som en köttbulle.

Nej, nu ska jag bädda ner mig o drömma om jungfrufödslar.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0