Världens finaste present!



Jag är så lycklig så jag hela tiden är på gränsen till att svimma, skratta o gråta!
O igår började jag faktiskt till o med att grina av lycka. (som att det skulle vara konstigt för att vara mig?)
Kanske pyttelite för att den värsta smärtan var över, men mest för att jag nu har en fantastiskt vacker tatuering på min kropp! Roger är helt ofattbart grym! Jag visade en bild som jag gillade, o sen så ritade han om den till denna undersköna skapelse!
Roger på Swahili Bob's.
Jag säger bara det.

Men min kropp gillade inte behandlingen så vidare värst mycket. Det gick bra de första 2-3 timmarna...men resten av tiden, fram tills tidtagaruret stannade på 5,5 timme, gick inte så bra. SMÄRTA! O när jag kom hem o skulle sova, låg kroppen bara o skakde i någon timme innan det gick att slappna av alls. Men nu sitter den där. O jag vet redan hur jag ska bygga ut den.

Idag gick jag direkt från stänging på jobbet till franska skolan för att hämta upp två gullisar.
Var barnvakting för hela slanten ikväll. O jag passade på att lära mig en o annan fransk fras.
Bland annat  "J'aime appelé Johanna. J'aime le fromage" - Jag heter Johanna. Jag gillar ost.
Kan ju vara användbart?

Sen freestyle'ade jag en sjukt dålig godnattsaga om en liten vit katt som käkade 100 gräddtårtor med sill på, o blev så stor att prinsessan inte kände igen den, innan jag somnade bredvid, o vaknade upp en timme senare.

Nu ska jag sova igen, för att gå upp tidigt o öppna på jobbet.
Men sen, efter klockan 15.30, är det helg!
O den kommer bli så bra.



Kommentarer
Postat av: Anna

Tror du menar att du freestyleade sagan haha! Freebasear är ju något helt annat som man inte ska göra i närheten av barn... Eller helst inte alls för den delen haha! Puss!

2010-10-01 @ 15:29:03
URL: http://itwasyou.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahahahaha, herreguuud! Där avslöjade jag just hur mitt ordföråd ser ut! Men asså, klockan va mycket. Den var faktiskt det...



;)

2010-10-01 @ 16:44:06
Postat av: Johanna

Men vet du hur svårt det ÄR att hitta på sagor i huvudet? Lite hjälp kan vara bra... ;)

Puss!

2010-10-01 @ 16:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0