Trött.

Ännu en vecka förbi. Helg. Jag tänker; sova!
Jag är oroväckande trött, hela tiden. Men antar att det är hösten som gör grovjobbet.
Har även en enorm tankeverksamhet just nu.
O så har jag ju köpt nytt Friskis-kort.
Två pass avklarade på två dagar, woho.

Igår körde jag ett spinningpass, o det var en nära-döden-upplevelse som sig bör när det är första gången på länge. Jag tappade dessvärre fokus o började gapskratta mitt i passet.
Instruktören hade med låten Alors On Danse i passet, o i refrängen stod vi upp o trampade.
Om ni lyssnar på låten så hör ni att det är en liten tuta (inte melodi-tutan) utan en annan?
Som är lite mer tut-tut-tut-tut liksom? Den är med i början av låten också.
Varje gång jag nuddade sadeln med rumpan tutade den,
så jag fantiserade om att det var min rumpa som lät så.
Som en cykel-tuta. Skitkul.

Ehhh...jag vet, såhär i efterhand inser jag också att jag kanske inte är helt frisk.
Men jag hade ju kul, det är väl det som räknas?
Nästa gång ska jag försöka vara normal.
JAG ÄR TRÖTT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0