Trotsar regnet för demokratin

Nu har jag röstat!
O eftersom jag är jag, så går jag nu o oroar mig för att jag var totalt sinnesförvirrad o råkade läsa fel på valblanketterna o röstade helt åt helvete fel av misstag. Men jag går igenom händelseförloppet om o om igen, o är nu ganska övertygad om att det blev alldeles jätterätt o att jag hoppas att alla andra röstar likadant.
Kom igen nu Sverige!

Jag firade med att köpa nya högtalare till dator. Tror till o med att jag får kallat det för högtalarsystem.
O jag tror också att mina grannar kommer förbanna detta högtalarsystem. Subwoofer, oh yes.

Sen har jag även hunnit med att rensa bland mina skor i garderoben.
Men inte rensat UT, bara rensat bort. Ner i en kartong. Men det var tillräckligt ansträngande o påfrestande.
O jag vet inte hur detta kommer sig, men när jag hade tömt ut alla skor hittade jag en karta med Rennie, tabletter mot magproblem, längst in i garderoben. Jag vet inte om jag har varit så förutseende att jag lagt dit dom, för att jag vet att en utrensning av mina skor skulle resultera i magsår?
Ibland överträffar jag mig själv.

Ikväll ska det fanimej bli dans.
Vart, det får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0