Skor, skor, skor.

Jag har gjort det igen. Köpt skor.
Men den här gången så lyckades jag komma undan med 270 spänn för två par!
Ja, det är ju säkert skitskor, men jag vill förmodligen ändå inte ha dom nästa säsong.
Skopunkten, köp 2 par få det billigaste till halva priset. 
O jag lämnade även ett par stövlar i retur, därav det låga priset.
Stövlarna jag köpte till Way Out West. De hade någon typ av nitar på sidan.
En av dessa nitar har lossnat, o nu vill jag inte ha dom längre. Jag behöver dom inte. De har fyllt sin funktion.
Jag berättade att jag använt dom vid endast ett tillfälle (väldigt sant) o visade att niten redan hade lossnat.

Att jag använde dom i hoppande folkmassor i lervälling, o att jag dansade sönder dom på ett stökigt o rökigt dansgolv till kl 6 på morgonen, höll jag utanför historien.


Ikväll har jag tvättat. Roligare fredagskväll kan man kanske ha.
Men jag är så trött att min kropp firar denna hemmakväll.
O imorgon ska jag sova. O sova o sova o sova. O rösta.
O sen blir det kanske lite festligheter till kvällen.
Man vet aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0