Lyssna på det här då...

...idag ska jag gå på ett spinningpass som hålls av en tjej som stavar sitt son-efternamn med z. Z!
Jag testar mina fördomar, o bara går. O önskar mig själv lycka till.




1 timme o 30 minuter senare

Jag åkte till Friskis, hämtade ut biljetten, hörde en röst som sa "Jag heter ------ Johnzon, det är jag som ska köra  spinningpasset" i receptionen. Jag vände mig om o mötte blicken. Det gick kalla kårar i min kropp, o jag kände hur min ögonfärg gick från blå till svart. Det var hon. Jag kände igen henne. Hon som bara spelade Shania Twain o annan skitmusik på mitt första Friskis-pass. Jag gick ner till omklädningsrummet. Stod o stirrade i väggen en stund o kände hur mitt goda lördagshumör sakta rann ur kroppen. "Det är inte värt det" tänkte jag, o gick upp för trappan o ut på gatan.
Så, ingen träning för mig idag.


Kommentarer
Postat av: mammis

hahaha...bra gjort =))

pussokram <3

2010-09-11 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0