29/9, Johanna at Swahili Bob's

Nu har jag bokat tid med Roger på Swahili Bob's!
29 september ska jag lägga mig under nålen, o torteras i flera timmar.
Men det kommer att vara SÅ värt det! Jag kan liksom inte vänta.
Jag är i stadiet då jag ritar med tuschpenna på kroppen.
JAG. VILL. NU.

Så alla som befinner sig på Söder den 29 september efter kl. 16.00
får gärna komma in o klappa mig på kinden o säga något snällt.
Kanske ge mig en godis eller två.
Om jag fortfarande lever.
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!


Kommentarer
Postat av: A.

Coolt! Är det första? Isf...Du kommer att bli såååå beroende. Trust me! =) Vad ska du ha för motiv & vart på kroppen?

2010-09-11 @ 10:30:26
URL: http://acthor.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej, det är tyvärr inte den första. Hade en stark vilja som tonåring, o en alladeles för snäll mamma, så jag har redan en hemskt ful tatuering som suttit där o hånat mig i typ 13 år nu. Men det är den som ska täckas över, jag ska göra en cover-up! Jag har nog bestämt mig för att gör en old-school gypsy, en tjej med lite blommor. Kommer bli jättebra, jag längtar. Men inte efter smärtan...

2010-09-11 @ 13:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0