Vara effektiv.

Mamma, vad gjorde ni för fel?
Varför gör jag ständigt saker som jag vet att man egentligen inte får/borde göra?
Som nyss. När jag pillade med en gaffel i mixern, för att jag skulle hacka på några frysa jordgubbar som vägrade bli mosade, medans knivarna snurrade. Vara effektiv. Men då tappar jag gaffeln, den åker rakt ner i knivarna o sprätter upp som ett målsökande roterblad. Det sprätter smootie över hela mitt kök/hall, o mig.
O gaffeln hade mycket väl kunnat sätta sig i halspulsådern, eller i ett litet öga eller två.

Men återigen, vad gjorde ni för fel? Fick jag aldrig känna på konsekvenserna av idiotiska handlingar?
Eller är det bara mitt eget fel? Något crazy behov jag har av att uppleva vardags-edge?

Jag måste veta, för mina egna framtida (peppar, peppar, ta i träääää) barn.
Jag är fortfarande lite skakig.
Svagt hjärta, ni vet.

Kommentarer
Postat av: mammis

Jahapp!! nästa gång jag kommer blir de ti å barnsäkra din lght!! allt vasst, roterande eller elektriskt måste obönhörligt BORT...

när du va liten hade du fullt upp mä å glittra mä ögona o le mot folk...o när vi kom hem va du helt slut för att du varit så snäll o ordentlig hela dan...ja om du inte hade fullt upp mä å fotografera Anna Rosén förståss :)

Va försiktig o sköt om dej gumman!!

<3 <3 <3

2010-10-28 @ 12:18:28
Postat av: Johanna

Hahaha, jag skrattar ihjäl mig!! :D Undra vart alla kort på Anna Rosén är nu?

2010-10-28 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0