"Kortet har beslagtagits"

Idag när jag skulle handla en massa bra o energigivande mat fick jag "medges ej" kastat i ansiktet.
Vad fan, jag visste ju att pengarna helt omöjligt redan kan vara slut, så jag gick till bankomaten för att ta ett kontoutdrag. "Kortet har beslagtagits". WTF?!
Jag fick total panik o ringde genast till telefonbanken. Tydligen har "någon obehörig" försökt att få tillgång till mitt konto, så banken har spärrat kortet. O skickat ett nytt. Det KANSKE är framme på tisdag. Kul.

Men vem är den obehöriga pajasen som ligger bakom detta? Tur att pengarna iallafall var kvar.
Det är ju så himla typiskt att ytterligare ett stressmoment kommer in i mitt redan sönderstressade liv.

 
Men idag bestämde jag mig för att verkligen försöka stressa ner lite mer.
Detta beslut togs när jag upptäckte att jag tog toapapper direkt, medans jag kissade. För att vara snabb.
Nu är detta kanske väldigt ointressant o lite too much information, men det var en aha-upplevelse.
Det är ett utmärkt exempel på hur resten av mitt liv ser ut just nu.
Ska jag inte ens få slappna av på toaletten? Jo.
Hädan efter ska jag ta toapapper när jag är klar.

Det tycker jag du också ska göra.


Kommentarer
Postat av: lillis

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8037961.ab

2010-10-30 @ 02:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0