23.12

Vissa saker är i avslutningsfas, o andra i startgroparna. O detta gör mig helt urflippad.
Mina planer svävar iväg åt alla möjliga håll, o jag klarar inte riktigt av att vara realistisk.
Jag svävar mellan förändrings/separationsångest, o superpepp inför framtiden. Tossig är bara förnamnet.
Jag kan inte tänka en enda tanke hela varvet ut, jag blir klumpig o glömsk, jag drömmer konstiga drömmar o jag överkonsumerar såväl kläder som godsaker i ren förändrings-psykos.
Men jag har goda föraningar.


För ungefär ett år sen såg jag Loney Dear. Han var egentligen inte huvudakten, men för oss var han det.
Ed Harcourt spelade efter, o vi hann även med Fuck Buttons på Strand samma kväll. Busy night, indeed. 
Så var det då eftersom jag hängde med en busy guy, liksom. 
Fint som snus.




Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0