Lilla snygga syster!



Ett glas vin? Nej.


Jag har min fina lilla syster här hemma över helgen. Lillasystern.
Igår var vi ute i Stockholmsnatten. Innan dess hann vi dricka vin. Jag kanske drack den största delen.
Jag stylade Julia med en av mina loppisfynd o struntade i hennes protester o kommentarer om den såkallade Frälsningsarmén-looken. Jag var asnöjd o bestämde kläder, hår o smink.

O nu kommer det bästa.
När vi stod i baren på Debban Medis kom det fram en tjej till Julia o sa;
 
"Jag måste bara säga att din skjorta är så himla fin!"
 
"Där ser du!" sa jag. "Det är jag som har bestämt den!"

"Men allt är liksom så himla fint, helheten, håret o alltihop!"
sa tjejen då.

"Tack!" sa jag. "Det är jag som har bestämt det också."

Jag blev så otroligt nöjd. Min trovärdighet som stylist höjdes med 100% för min lillasyster.


Familjen spelade, o det var lika fantastiskt som vanligt.
Jag älskar Familjen. Den Familjen också.





Kommentarer
Postat av: mammis

Jag älskar oxå familjen...MIN familj <3

2010-10-16 @ 21:52:35
Postat av: Johanna

Den älskar jag mest av allt! <3

2010-10-17 @ 03:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0