Mamma!

Min mamma har varit här o hälsat på, en snabbvisit. Så himla gosigt.
Nu vill jag ju ha henne här hela tiden. Typiskt. ♥

Idag har det varit jobb o träning. Jag var på ett så himla pissigt spinningpass, så jag var tvungen att stå 60 minuter på crosstrainern efteråt för att få ur mig allt äckel. Hoffmaestro och säkert TRE Scooter-låtar. Scooter? Ursäkta, men vaknade jag upp i Tyskland på 90-talet imorse? Måste ha missat det.
Jag KAN inte ta i när jag hatar musiken. Jag blir bara sur o skiter i allt. 1 timmes slöseri med tid.

Jag såg den här videon på Facebook idag. Jag vet att den här killen har något med någon i min bekantskapskrets att göra. Kommer inte ihåg med vem o om vad. Men för mig räcker det att han är Kristian Anttilas gitarrist. Om man blundar hårt o bara lyssnar på den pop'iga melodin, tycker jag att den är ganska ok.

Men jag måste blunda hårt. Jag gillar inte såntdär stelopererat bensprattel, o jag-har-en-neurologisk-skada-som-gör-att-jag-inte-kan-hålla-handen-eller-huvudet-stilla-moves.
Jag gör bara inte det.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag skulle också behöva en mamma, eller syster, här!

2010-10-12 @ 23:18:20
Postat av: Johanna

Kom hit! Kom till helgen, Julia kommer eventuellt (förhoppningsvis). Det är Familjen på fredag, o Hurts på lördag! Julia är tydligen asfattig, så vi kör den billiga varianten o går dit innan 22 då det är grrrratis. :)

O så kan du flytta hit med. Men det var väl redan bestämt? ;)

2010-10-12 @ 23:22:39
Postat av: mammis

<3 <3 <3

2010-10-13 @ 09:44:22
Postat av: Andersss

Min kompis Linn har designat hans skivomslag så den där typen i din bekantskapskrets kanske kan vara jag…? :)

2010-10-13 @ 21:26:45
URL: http://andystar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Joo ... men har ni inget datum längre fram då inte tågbiljetterna hunnit bli asdyra?

2010-10-13 @ 22:10:43
Postat av: Johanna

Anders; Nja, det var något med konkurrens...men det var ju du det med. ;)



Jenny; Håkan Hellström-helgen 10 nov, MGMT-helgen 3 dec...men allt det är ju slutsålt? :(



Mammis; <3 <3 <3

2010-10-13 @ 23:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0