Nykter surkärring?

Alltså, aldrig i helvete att jag någonsin går ut nykter igen. Vilken pina!
Jag kommer hädanefter aldrig vistas med mer än 30 personer (chansar på att min klass inte kommer vara större än så, då jag i sådana fall kommer framstå som en alkis) samtidigt, nykter.
Jag var redo att dräpa varenda jävel som knuffade mig hit o dit. Fram o tillbaks.
Rev ner mitt uppsatta hår. Armbågade mig över hela kroppen. Dansade/hoppade på mina tår.

OM jag går ut nykter igen, ska jag ha med mig en rockring.
Jag ska ha den runt magen, o claim'a mitt eget space.
Den som kommer innanför rockringen är död.
Eller jävligt snygg.


The Pipettes var inte så värst mycket att hänga i granen, tyvärr.
Däremot var deras borttappade (?!) tredje medlem, kvällens höjdpunkt.
En jätterolig piercad indier, utan taktkänsla, men väldigt mycket annan känsla.
Han var i extas! O följde tjejernas dans, dock 3 steg efter, hela tiden. Han var så glad!

Vi skrattade inte åt honom, vi skrattade med.....eh...nej, vi skrattade åt honom. Förlåt.

Karma, bring it on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0