Kaos

Jag är upp-o-ner. Det känns som kaos vart jag än går, men antar att det är jag som är själva kaoset.
Inte så mycket negativt kaos, mest bara bra saker, om nu kaos kan vara bra.
Lite stressigt, lite virrigt, lite oplanerat, lite pirrigt, lite ovisst, lite spännande.
Idag har jag till o med glömt bort att dricka kaffe.

O jag var på spinning.
Borde det inte vara skottpengar på någon som spelar Cara Mia på ett spinningpass?
Nu finns det snart inte så många pass jag pallar med att gå på kvar.
När jag blir rik ska jag köpa kort på fin-gym.

Nu ska jag kolla på Elvis i glada Hudik. Det gör mig helt varm i hjärtat.
O vet ni vad, min tant som jag hyr lägenheten av har spelat in en film med det gänget.
Underbart, o jag väntar med förtjusning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0