Frostskadad?

Pilla i ljuset. Varför är det så himla kul?
Min erfarenhet säger mig att väldigt många gillar att pilla i stearinet på ljusen.
Jag också. Men i detta fall fick jag panik, o skulle rädda veken som kvävdes av stearinet på mitt doftljus. (Nej, jag är verkligen INTE besatt av doftljus) Jag gjorde det inte av ren lust liksom.

Jag fick iallafall stearin över fingarna, o njöt i o för sig ganska myckat av att pilla bort det.
Men sen när jag skulle börja skriva igen, kunde jag inte hålla i pennan. Den bara halkar ur mitt grepp.
Så jäkla irriterande! Jag tvättade händerna, men det hjälpte inte.
Har hört att frysen är det enda sättet att rå på stearin?

Tur att jag bor i Sverige o snart kommer att bli djupfryst.
Defrostad i vår/sommar, tinad lagom tills det är dags att frysas ner igen.
Ingen som hört talas om frostskador?

Jag tror att jag är frostskadad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0