Fredagsbio!

Ikväll skippade vi Berns för en bio. Det var såklart mysigt, men den var väldigt sorglig o ångestframkallande.
Själva filmen alltså. Hämnden av Susanne Bier.
Så himla hemsk, men så himla bra. Jag försökte hålla mig för gråt hela första delen av filmen, o andra delen gick det inte o jag grät som ett litet barn. Jag fick hålla handen o snyta mig i näsduk. Fina T. ♥
Spelar ingen roll om den var hemsk o jobbig, jag älskar filmer som lämnar avtryck.

Sen kan jag säkert varit extra känslig eftersom jag är helt utmattad efter en stressig vecka.
Det känns som att jag inte sovit på riktigt. Utan bara smygblundat, så som jag lärt mig av 3-åringarna på jobbet.

Men imorgon är det sovmorgon.
Hallelujah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0