22.30

En gång när jag var liten hittade jag ett fisköga i räkosten. Jag kunde inte äta räkost på flera år.
Det täppte till öppningen, o när vi bände ut proppen stirrade ett litet fisköga på oss.
Jag är/har blivit extremt känslig för läskiga saker i mat. Hårstrå i maten är döden.
Om det knakar när jag biter, i till exempel kött, är det i princip kört.
Eller om sushin inte är bra, vill jag inte ha sushi på väldigt länge. Det är bra. För sushi är dyrt.

Men varför kan jag inte hitta något äckligt i en påse ostbågar? Eller chips?
Kom igen; Help me out here, Gud.


Ps. Det spelar liksom ingen roll att få höra skräckhistorier om folk kom hittar råttlik eller andra sjuka grejer i diverse förpackningar o påsar. Det är JAG som måste hitta testikeln i godispåsen. Annars funkar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0