L.I.F.E.G.O.E.S.O.N

Nu är jag hemma efter en helkväll med bortamys på Mariatorget. Härlig saffranskryddad fiskgryta, glögg, pepparkakor med äldeost, o en väldans trevlig värdinna o fint sällskap. Underbara måndag.

Dock lyckdes vi avsluta kvällen med att se det mest sjuka tv-inslag jag sett, om två galna svenskor som sprang rakt ut i en motorväg i England o blev överkörda. Inte bara en, utan två gånger. Den ena, Ursula, klarade bara två smällar, men försökte ändå ställa sig upp, efter att ha blivit mosad av en lastbil, med en helt krossad underdel. Den andra, Sabina, sprang ut en tredje gång innan typ 10 peroner fick hålla ner henne på marken. Sen blev hon utskriven o högg ihjäl en snäll gubbe.
O Ursula blev utskriven från sjukhuset när hon var frisk.
Fysiskt alltså.

Det var så himla skräckinjagande. Jag blev helt stel o illamående.
O bad till Gud för att slippa möta Ursula på vägen hem. 

Om man inte sett det så förstår man nog inte hur jävla sjukt det var.
Här kan du se det, om du är nyfiken. Delar av det i alla fall.





Nej, detta behöver slätas över med en fin sång. Nysläppt dessutom. Yay!


Kommentarer
Postat av: A-C

Jag såg också det programmet igår, och fick samma känslor som dig... Sjukaste jag sett på länge! Jag stelnade till och kunde inte slita blicken från tv´n. Samtidigt som jag kände en oerhörd rädsla, fick hjärtklappningar och sjönk längre och längre ner i soffan... Galet!



Hoppas du kom hem ordentligt iaf och att allt är bra med dig.



Stor kram!

2010-11-30 @ 08:25:30
URL: http://acthor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0