Puh!

Jag kan andas ut. Nu finns det inte mycket mer att göra innan måndag, då nästa kurs sätter igång.
Gjorde slutskrivningen på en kurs idag. Smått panikartade timmar, men jag tror det gick bra tillslut.
Så jag kan jobba extra på Essingen imorgon med gott samvete. O ha en ledig helg. Fantastiskt.
Dessutom köpte jag de där fina skorna jag la undan igår. De där jag verkligen behöver, ni vet?
"Äsch, det är 14 dagars öppet köp. Jag provar dom hemma. Ja, det gör jag...provar bara..."

Men svarta pumps, med tillräckligt hög klack för att vara snygg, men ändå inte gå som en skadeskjuten höna?
Vem behöver INTE sådana? De är dessutom i mocka. O de kommer göra alla mina gamla ruttna kläder SÅ mycket snyggare. O en snygg Johanna, är en glad Johanna. O en glad Johanna gynnar ju alla?
Jag gör alltså ALLA en tjänst.



Jag kan det där med övertalning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0