Yippie Ki-Yay, MF!



För dig som inte har något vettigt att göra, så kan jag rekommendera Yippie Ki-Yay MF som finns på TV6.
Jag såg detta för flera år sedan, mest för att Musse Hasselvall är så sjukt snygg, men även för att Jarmo är den sjukaste karaktären i svensk tv. Speciellt eftersom han spelas av "Lukas" från Skilda Världar.
När jag såg det första gången så tänkte jag bara;
"Fyfan, vad likt. För det kan knappast vara den där torrbollen med en pinne i röven som spelar Lukas 
i Skilda Världar o läser repliker som en förstaklassare läser högt ur första läsboken."

Men flera år senare hamnade jag på samma arbetsplats som Joakim som spelar just Lukas i Skilda Världar.
Så jag fick lov att fråga, o jajamensan; det är han som spelar Jarmo. Jag blev såklar imponerad.
Men hans karriär låg lite på is, han var mellan två media-jobb, så att säga.
Därför möttes vi på en skolgård i Västra Skogen.

Kanske bara var jag som uppskattar/uppskattade Yippie Ki-Yay MF ändå.






Ungefär såhär kunde en dag på jobbet se ut med Joakim a.k.a Jarmo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0