Kom igen, Tand-fén!

Dessa tappa-tänder-drömmar, alltså!
Nu får det fan vara nog. Börjar bli tröttsamt.
Jag får såklart panik i drömmen när jag inser att tänderna lossnar, spricker eller flisar sig, men nu har jag drömt den här skiten så ofta att jag till o med kan säga till mig själv i drömmen;
"Ta're lugnt, det här är ju bara en dröm ju".

Tappa tänder
Det kommer en positiv förändring, ju mer dramatisk tandtappning desto större förändring. Symboliken är hämtad från vår barndom då tappandet av mjölktänderna skedde samtidigt med att de allra flesta fick nya horisonter. Vi fick vara uppe längre, bytte skola och fick nya kompisar.


Visst, positiva förändringar är ju skitbra men Gud, Tand-fén, Tomten eller vem man nu ska vända sig till;
nästa gång kan jag väl få en lite mer avgörande o konkret positiv föränding?
Typ 10 miljoner på banken?





Spotify här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0