Paranormal Activity 2

Jag vet inte riktigt hur jag ska få fram det här. Att det inte är larv liksom.
Paranormal Activity 2, är den läskigaste film jag någonsin har sett!

Jag anser annars att jag är ganska tuff, inte så larvig o feg. Det är oftast jag som tvingar andra att se skräckisar. När jag såg Paranormal Activity, ettan, slapp jag sova ensam efteråt. Men jag var såklart rädd ändå. För jag vet ingen som kan somna på mindre än 10 sekunder, förutom just Steffi. Jag väckte honom såklart otaliga gånger. Jag hade väldigt svårt att sova, o såg o hörde konstiga saker.
Såntdär övernaturligt-tjafs freaks me out.

Ettan kan i detta fall jämföras med Hitta Nemo.
Det finns såklart männsikor som tycker sånt bara att fjantigt.
Som inte blir rädd av andar o demoner. Då blir ju Paranormal Activity 2 lite mer som en komedi kanske.

Men jag o Sarah satt som på nålar. O jag önskar att jag hade gjort det bokstavligt talat, så jag hade kunnat tänka på sticken i röven istället. Människor skrek rakt ut om o om igen, o jag blev så rädd att hjärtat tappade sin rytm. Det gjorde fysiskt ont. Det var så intensivt läskigt, o totalt stresspåslag i princip hela filmen. Inte ens under dag-scenerna fick man andrum.

På ett sätt önskar jag inte ens min värsta fiende den skräcken, men den fyller ju ändå sin funktion.
Fantastiskt bra på det sättet, men fruktansvärt på ett annat.
Så vill du bli livrädd o få sömnsvårigheter under en lång tid framöver?
Då vet du vad du ska göra.


Kommentarer
Postat av: mammis

I've said it before and I say it once again: NÄVER IN MAJ LAJF att jag skulle utsätta mej för dylika filmer!!

Puss puss <3

2010-11-01 @ 21:05:19
Postat av: Jenny

Jag behöver sova, inte ligga sömnlös, så jag hoppar nog den. Fick "I rymden finns inga känslor" rekommenderad som feel-good-film idag så jag tror jag satsar på den.

2010-11-01 @ 22:41:14
Postat av: Johanna

Ja, se den Jenny, den är jättebra! Du med mamma! :)

2010-11-01 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0