Tippat/otippat.



Den här trion är typ oslagbar.

Ikväll for jag o min Gulle-Maja till Söder för att hänga hos den finaste Anna'n jag vet.
Matkoman slog såklart ut den påtänkta kvällsaktiviteten, o för att dämpa matkoman drog vi på oss en hejdundrande godiskoma, med tillhörande urspårade samtal. En helt fantastisk kväll. Dock inte så otippat.

Något som däremot är helt otippat, men ack så fantastiskt är mitt MVG som jag lyckades dra in i den just avslutade kursen. Eftersom jag under denna kurs känt mig helt lost, stressad o tappad bakom en vagn.
Heltidsjobb, ingen kurslitteratur o lite utav en chans-tenta. Men MVG? Jo, man tackar.
Så jag anser att ångest-skorna är mina. Utan ångest.
Bara vanliga, men väldigt fina, skor.



Så jäkla tråkigt, men jag är tamejfan helt nöjd med den här dagen.

Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis bruden, Du är grym!!

2010-11-27 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0