Stina Wirsén



Jag älskar Stina Wirséns böcker och illustrationer. ÄLSKAR.
Nu känns ju inte detta helt jätteintressant för er andra kanske, men jag vill bara säga till er som känner någon liten fin kotte, att genast köpa hennes böcker. De är fantastiska. O nu finns det tydligen en film också!
Vems barn ska jag låna?


Endel männsikor som bloggar utelämnar vissa saker. Jag skulle ju från början hålla gottiga saker utanför.
Antar att jag misslyckats en hel massa gånger. Men ibland känns det rätt att skriva om saker som jag kanske borde hålla tyst om. Men varför inte bara vara sig själv? Får för mig att mina tankar kanske hjälper någon.
Om än inte bara för att få känna sig lite bättre för en stund i jämförelse. O det bjuder jag på.
Jag är ju jag. Hur jag än försöker att inte vara det.

Men.
Jag måste lova mig själv en sak. Jag får INTE skriva om snön o kylan.
Får då blir det ett JÄVLA tjat. Det finns inget jag hatar så mycket som snö, o framförallt kyla.
Det framkallar ilska i mig. Jag går runt o fryser o är ARG. Hur värdelöst som helst.
Men jag ska erkänna att jag redan känner att detta kommer att brytas.
Men jag gör ett försök.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej! Han är inte ful! Jag vill ha honom.

2010-11-10 @ 22:54:02
Postat av: Jenny

Hon är förresten med på Nyhetsmorgon imorgon.

2010-11-12 @ 11:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0