Familjen!

Alltså, jag finner inga ord.
Jag känner mig som en nyfrälst frireligiös pajas som talar i tungor av upphetsning.
Jag ÄLSKAR Familjen!

Gårdagskvällen innehöll Anna-Maja, Anders, Strand, gratis öl, Kite, Familjen, snygga människor o dans dans dans! Spelningen var helt fantastisk, o musiken efteråt var grym!
Jag har dansträningsvärk. Hur underbart är inte det?

Idag återspeglas gårdagskvällen, o jag mår helt strålande. Jag kommer leva på den där kvällen hela veckan.
Jag är såklart lite trött, men 4 utekvällar i rad känns som en giltig anledning?

Idag ska jag städa. Jag vet. Jag säger det hela tiden. Men idag ska det ske, på riktigt.
Jag har lovat mig själv Ahlgrens bilar o sänghäng när jag fixat till ett organiserat kaos.
Kanske till o med måste lägga ut bildbevis. För min egen motivations skull, liksom.
Jag får inte låta mig smita undan detta idag.



De spelade till o med min o Julias gamla favoritdänga Alane med Wes igår. Jag älskar skäms-låtar!
Julia, den här är för dig. Du var saknad igår. ♥



Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0