Städat o klart

Jag lyckades med att städa mitt rum idag. Men inte resten. Men man ska inte överdriva, tycker jag.
I alla fall inte när det handlar om städning.



Jag tog även en bild, som bevis.
O insåg i samma stund att jag nog måste försöka göra något åt min boendesituation snart. Det är pyttelitet, o jag är otroligt oangelägen om allt här hemma. Allt är provisoriskt. Inget har kostat mer än 50kr. Förutom sängen då. Tänk att ha något som verkligen känns som ett hem. Där allt har sin egen bestämda plats.
Åh, jag längtar.


         

Sa även hej till min stackars cykel idag, o insåg att hela däcket är paj. Punka så det visslar om det.
Någon som är bra på cyklar? Inte jag.




O så har jag en jättearg granne.

Kommentarer
Postat av: mammis

å vilket fint bord o vilken fin lampa du har!!

tänk att jag aldrig varit o hälsat på....:-(

pusselikram!

ps. akta dej för grannen

2010-05-09 @ 21:55:51
Postat av: Anonym

Ja, du får komma o hälsa på snart mamma!

O jag får snart komma o hälsar på dig, saknas...

Som tur är var det inte mig grannen var arg på. Puh! ;)

Pusspusskramkram!

2010-05-09 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0