Mardrömmar

Hur ska man hitta viljan att gå o lägga sig när man jagas av mardrömmar?

Drömmer jag inte om människor som föder barn genom munnen, så drömmer jag om varaner som gnager av mina händer. Men det är ändå ok. Det är ju ganska tydligt att det inte har hänt på riktigt sen när jag vaknar.

Värre är det ju med drömmarna som ligger så nära verkligheten, att man inte vet vad som är dröm eller verklighet när man ligger där nyvaken o förvirrad. Har det hänt på riktigt? Eller var det bara en dröm?

Men värst är nog ändå de omvända mardrömmarna. När man drömmer något, o sedan vaknar upp o inser att det bara var, just en dröm. När det är verkligheten som är den egentliga mardrömmen.




Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0