Busy, busy!

Ingen rast o ingen ro!
De senaste dagarna har gått i ett. Jobba, stressa, träna, stressa, kompishäng, stressa, spelningar o för lite sömn. Jag har knappt varit hemma. Men jag klagar inte, jag gillar't.
Men kommer behöva en lugn o fin vecka efter det här.

I onsadgs var vi ute o firade Anders med grekisk mat, vin o Seabear på Debaser Slussen.
I torsdags lagade jag o Maja världens godaste paj, o sen blev det The Ruby Suns på Strand.
Igår var det fint söder-häng med Deportees o dansmarathon på Debaser Medis.
Ikväll ska jag ut till Liljeholmen o säga hejdå till Maja o Rogers lägenhet, o sen kör vi Familjen på Strand.
Familjen på Strand, som jag har längtat!


Men.
Note to self:
Var ute i god tid. Banden går visst på scenen när det är planerat. O ha kö i beräkningen.


Nu ska jag äta en Ica-pizza o försöka reda ut min oreda. Oredan i lägenheten, that is. 
All annan oreda är utom min kontroll. Typ.




Spotify här.

Kommentarer
Postat av: mammis

De ä så bra å kunna läsa här va du har för dej :-)

Ha en kul lörda gumman! Va rädd om dej! Puss o kram <3

2010-05-08 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0