Allsång

Hemma efter en lång dag, o en spontan shoppingrunda med Maja.
Trött. Men vem har tid o lust att vara trött?

Imorgon ska jag, mina fina arbetskompisar, o ett o annat Stockholmsbarn, sjunga allsång med Sven von Essen i spetsen. Jag uppmanar alla, som har möjlighet o tid, att komma dit o njuta av detta festliga evanemang i Kronobergsparken. Once in a lifetime! Vi kommer att bjuda på klassiker, så som Här kommer Pippi LångstrumpHej sa Petronella, o jag kan redan nu avslöja att man kommer kunna avnjuta den gamla hit'en Jag är ett litet Ylle. Skönsång av den bästa sorten! Kommer nog även bjudas på ett o annat skönt danssteg.
O vi tar inte ens betalt.
Lite McDonalds på det, så är vi hemma.

Ylle på er, yllihop!



Spotify här.

Kommentarer
Postat av: mammis

dom kanske kan sända de på tv så vi som inte kan/hinner oxå kan få se.... :-)

Puss o kram gumman <3

2010-05-05 @ 05:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0