Woven Hand



Jag förstår nu vad Markus o andra människor har pratat om. Woven Hand.
Jäklar vilken spelning det var! Jag var halvt paralyserad o kände mig nyfrälst när jag gick därifrån.
Var rena rama religiösa upplevelsen. Hallelujah!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, hittills. Men det ska jag snart ta igen.

Jag har bara vaknat, varit på Systembolaget, o ätit mjuk pepparkaka (ja, en sån som består av koncerveringsmedel till 95%). Men jag åt enbart det ytterst lagret, för det är godast.
O så har jag ätit jordgubbar. Men det märkte jag knappt, för de smakade inte ett skit.
Nu ska jag försöka få i mig någon typ av näring också. Mat, that is.

För sedan styr jag stegen mot Odenplan där det vankas umgåsning med den finaste sortens människor.
Jag känner mig understimulerad idag, o kommer rösta för aktiviteter som kräver lite engagemang.
O dans. Det röstar jag alltid för. Iallafall om det slutar regna.
Annars vägrar jag att gå ut. Alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0