Varför?

Jag vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna all denna motgång?
Nu har min telefon blivit knas. Så om jag skulle vara okontaktbar, så finns det en anledning.
Jag vill ladda. Den vill inte ladda. Men det finns inte på kartan att jag har råd med en ny telefon nu.
Verkligen inte.

Imorgon ska jag ta mitt lilla + Anders under armen o gå o titta på Wovenhand + Rasmus Kellerman på Berns. Jag tackar högre makter o Stefan, annars hade det varit omöjligt.
Pengarna kom in. Pengarna försvann. När ska jag bli rik egentligen?
Saker händer inte enligt min plan, o jag börjar bli lite smått trött på det.

Men det kommer bli en så himla bra kväll imorgon, o jag är überpeppad!
Jag ser fram emot att få se rullande ögon o en besatt David Eugene Edwards.
Jag har bara hört om det förut. Men, vilka historier! Pepp!

Snälla telefon, ladda under natten nu.
För Guds skull! För Guds guld? För Guds skuld?

Äsch, godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0