Desperat?

Idag sa han det igen, spinninginstruktören. Efter passet kom han fram o sa "Skitbra kört!"
Jag blev, som vanligt vid en komplimang, galet obekväm o sa något i stil med "Ja men, du då!"
O tanken på att han kanske, eventuellt, försöker göra någon typ av stöt slog mig. O jag blir ledsen av tanken.
Jag vill ju köra bra spinning. Inte bli raggad på.

Jag tror han är rätt poppis bland den kvinnliga skaran på Friskis.
På hans pass är det 95% tjejer, o alla fnittrar åt hans återkommande skämt.
Han har den där blicken, som charmar många desperata/gifta kvinnor över 35.
Ok, jag kanske sakta kommer bli desperat, o jag är kanske över 35 snabbare än vad jag hinner med.
Men när jag vid senaste Bra kört'et berättade att jag hade pollenallergiastma sa han "Naaaaaaw, stackars!"
Naaaaaaw? en vuxen karl sa det till mig, en vuxen kvinna, på fullaste allvar. Ingen ironi eller något.
Jag tycker inte ens att man ska prata bebisspråk med bebisar.
Nej, SÅ desperat kommer jag inte bli.
Än på ett tag, iallafall.

Kommentarer
Postat av: Calle

Naaaaaaaw.



Bra rutet! Du e sjuukt långt ifrån 35 miss. Faktiskt. Jag med. Fast inte lika. Faktiskt.



/C

2010-05-26 @ 12:14:58
Postat av: Anna

Naaaaaw? HAHAHAHA! Alltså stay away är mitt tips. Vuxna män som pratar bebisdpråk är nog inte helt hundra...

2010-05-27 @ 16:45:11
URL: http://itwasyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0