The Radio Dept.

Spelningen igår var väldigt väldigt fin! Tack, bästa Anders! Väldigt mycket folk, o väldigt varmt. Jag hade ju blivit förkokt i solen på bröllopet hela dagen innan. O mina fötter höll på att döda mig. Men det glömdes bort emellanåt. Jag stod bredvid en kopia av Scooters-sångare, som spelade alla typer av luft-instrument.
Bäst var nog keyborden. Eller triangeln?

Efter drygt 16 timmar släppte jag ut mina fötter ur skorna.
16 timmar i klackar är tortyr för mina tygsko-älskande fötter.

Idag ska jag inte göra många knop.
Laga mat är väl den största ansträngningen jag kommer ge mig på.
Äta bör man, annars dör man.
Allmänt känt.




Spotify här.

Kommentarer
Postat av: Andersss

Tack själv! :)

2010-05-23 @ 22:21:55
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0