På't igen!

Sådär! Ett bröllop avklarat.
Det var mycket trevligt, o jag är inte så stenhård som jag trodde när jag tackade nej till en torka-tårarna-servett. Det var fint, men jag är ju lika fnittrig som alltid vid sådana där tillfällen då man inte får skratta.
Så det var lite plågsamt. Men mycket trevligt.

"Dina tänder är som nybadade tackor. Dina kinder är som sprängda granatäpplen." Eh, tack?

Jag fick skjuts hem av fina Görel o Per, så jag kommer nog få ihop den här dagen ganska bra ändå.
Uppfräschning, klädbyte, o på't igen! Debaser är utsålt, o det kommer bli svinbra!


På tal om svinbra;


Kommentarer
Postat av: anna

Å vilken grym video det där är alltså!!!!! I LOVE!

2010-05-22 @ 21:11:27
URL: http://itwasyou.blogg.se/
Postat av: Calle

Hur var konserten?

Funtade på att gå, men jag är för dålig på att få ändan ur. Får bli Berns och Wowenhand/Kellerman på fredag istället.

2010-05-23 @ 13:48:42
Postat av: Johanna

Anna: JAAA; den är grym!! Robyn är GRYM!



Calle: Spelningen var jättebra! Asmycket folk o svin varmt, men väldigt väldigt fint! Dock inget extranummer till allas förvåning. Jag ska också på WovenHand på fredag! Kommer bli grymt!

2010-05-23 @ 14:17:16
Postat av: Calle

Härligt!

Ska erkänna att jag mest är sugen på att se Herr Kellerman eftersom jag är ett stort fan av Tiger Lou.

Se om man hinner få fatt i hans nysläppta soloskiva innan spelningen. Hoppas det blir grymt ja!



Hur många spelningar går du på egentligen? 3 i veckan? =)

2010-05-23 @ 14:35:40
Postat av: Johanna

Jag har hört, från säkra källor, att Kellerman är svinbra solo. Kommer bli en jättebra kväll på Berns!

Jag älskar musik o spelningar, så jag går på så många jag bara kan, orkar, o har tid o råd med! :)

2010-05-23 @ 14:59:16
Postat av: Calle

Hmm han ÄR svinbra =) Toger Lou spelningen förra året var banne mig en av de bästa någonsin. Blir fint detta!



Haha jag har nästan förstått att du gillar musik en smula ja, en mycket trevlig egenskap =)



Nåt annat skoj på konsertscenen man enligt dig som man inte får missa famöver?

2010-05-23 @ 15:14:30
Postat av: Calle

Wow vilken fin svenska jag lyckades få till ovan...

2010-05-23 @ 15:22:46
Postat av: Johanna

Så himla fin svenska, att jag nästan hade lite svårt att förstå... ;)

Just nu står det rätt stilla i huvudet...tror det är ganska lugnt med spelningar man absoult inte får missa den närmste framtiden. WovenHand då, men den har du ju kirrat. :) Men jag lovar att säga till om/när det kommer en!

Men att missa The National på Way Out West vore en dödssynd! Hela Way Out West bör inte missas!

2010-05-23 @ 17:57:20
Postat av: Calle

Haha jag vet. Ibland går det snabbare än bra...

Hmm Way Out West ja, har fnulat på den. Har missat Sigur Ros alla gånger de varit här och att Jonsi ska lira gör bara det att jag egentligen inte har nåt val. Om så bara för att kika den dagen som han spelar, tror det kan bli magiskt med den scenshowen. Men vi får se, tror inte jag har semester då så det får bli en snabb roadtrip i så fall. Nu ere dags för stan och film. Ska bli mys att se Greenberg i afton.



Använder fröken msn får hon gärna adda lilla mig när du kommer på någon måste konsert =) [email protected] i såfall.



Trevlig kväll!

C

2010-05-23 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0