Torsdag

Scout Niblett på Strand var toppen! Stans hårdaste tjej, ikväll.
Såndant gillar jag.

Varför tar allt slut på samma gång? Jag har en sjukt bra, men ändå väldigt dålig, synk med alla mina förbrukningsprodukter. O NU? En vecka innan pengarna rullar in. Så dumt.
Dagcreme, foundation, mascara, schampoo, duschcreme, hårspray.
Jag räknade ut att det, som minst, kommer att kosta mig 800 spänn. O 300-800= -500.
Så, jag är inte bara luspank sista veckan innan lön den här gången, jag är även ful o lukar äckligt.
Yay. Tjoho. Jippie.


Jag lättar upp min sinnesstämming med lite passande nostalgi innan läggdags.
De rosa Degerforskillarna vet vad de snackar om.
Det spelar ingen roll hur du ser ut. Right?

 



Spotify här.

Kommentarer
Postat av: mammis

ful ä du aldrig gummsan!! lukta illa däremot ä ju inte bra...har satt in 500 :-)

Puss o kräm <3

2010-05-21 @ 21:43:59
Postat av: Johanna

Men åh, finaste mamman i världen!! <3 Jag får ju bara skylla mig själv, borde vara ekonomisk o prioritera! Pengarna saknar dig, dom kommer tillbaks. ;) Pussar x 1000000!

2010-05-21 @ 23:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0