Fina lördag!

          

Världens bästa lördag. Bäst på länge iallafall.

Jag vaknade upp i min lilla privata snorbubbla med tillhörande lock för öronen, konstaterade att solen sken o att det var sommarvärme utanför fönstret. Hade en dubbel känsla inför detta, då det på något vis hade varit skönt om det regnat, så jag hade kunnat koka 1 liter te o ligga ännu en dag i sängen o tycka synd om mig själv.

Men telefonen pep o Anders kallade in mig till stan för en solig promenad.
Jag var inte svårövertalad, så vi möttes upp i stan, köpte årets första mjukglass o promenerade ute på Skeppsholmen. Sen drog vi hem till Anders, han slängde ihop en lyxmiddag utan dess like, o jag började pussla på det 1000 bitar stora pusslet. Efter middagen ringde vi in bästa Maja, gick o köpte 1 kilo godis o hade världens bästa kväll. Musik, godis, gapskratt, nybakade bullar, pussel, o fina vänner.

Kan inte bli mycket bättre en halvsjuk lördag i maj!

Nu ligger jag i o för sig o hallucinerar i svår godiskoma o lägger pussel som inte finns.
Men det är det värt, utan tvekan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0