Even if i know that you're right, i still go on.

Det här med att morgondagen kanske bara är en myt, det var ju såklart bara ett skämt.
Men jag höll på att få sota för det, såklart.

Idag vaknade jag 14.23. TJOUGOTRE MINUTER ÖVER TVÅ!
Utan att vakna en enda gång sedan jag gick o la mig. Det betyder att jag sov ca 12 timmar I STRÄCK.
Som den värsta sortens zombie-tonåring.

12 timmar av rubbade drömmar, som jag egentligen bara ville vakna upp ifrån.
Tror jag drömde samma vrickade dröm två gånger till o med.
Men jag tror min kropp vill påpeka att den inte är helt ok.
Den behöver sömnen den tog från min tid. O det är väl ok.
Frågan är bara hur jag ska kunna somna ikväll?



Jag har utvecklat en stor kärlek till Shout Out Louds. Vi lyssnade hela kvällen igår.
O utan att det spelar någon roll alls egentligen, så är ju det faktum att sångaren Adam Olenius ser ut som Jason Schwartsman, inte ett minus direkt.




Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0