Fjortiskärlek

Jag vet att jag brukar säga att jag inte tycker att utseendet är speciellt viktigt på karlar.
O jag har ganska svårt för att tycka att någon är riktigt snygg.

Men satan i gatan vad Kristian Anttila är snygg! Det är helt galet. O jag blir helt galen.
Jag känner mig som en liten fjortis, som skulle kunna göra vad som helst för att få vara hans.
Eller nej, inte vad som helst. Jag är ju vuxen o förståndig nu. (?)
Men han gör mig knäsvag.



Anders o jag var iallafall o beskådade denna fantastiska skapelse, o hans fina musik, ikväll.
Det var en jättebra kväll, trots att jag är halvsjuk. Blev en tidig hemgång, o nu har jag smällt i mig en påse chips. 

Varför tog jag inte bara en banan istället eftersom jag var hungrig?
Nej just ja, jag kom att tänka på den där jättesorgliga ap-reklamen som visas på tv.
"Bananas are for monkeys" Så jag åt chips istället.
Tack Gainomax för att ni gör mig så hälsosam, snygg o stark.

Innan spelningen var vi hemma hos Maja o Roger i deras nya superstora lägenhet vid Odenplan. Jag hittade ingen pizzeria (jag vet, det låter skitkonstigt, men så var det) så jag köpte korv o mos istället.
Den stackars kioskägaren måste ha hört Hassan.




 

Det var förövrig jättegott kiosklagat mos.
Tack o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0