Host, snörvel, atchooo!

Här ligger jag hemma o hostar o snörvlar. Jag är inte dödssjuk, men tillräckligt sjuk för att tycka synd om mig själv. Jag gick upp vid 11, åt frukost/lunch, o sov sedan middag mellan 13-15.
Jag tror dock att det är nödvändigt med en ofrivilligt vit helg, både ur hälso- o ekonimisk synpunkt.
Känns i o för sig jättetrist, för det finns saker jag skulle vilja göra. Men jag orkar inte.

Får hoppas att jag mår bättre imorgon, det är ju trots allt bara fredag idag.
Är ju ännu en såndär förvirrande ledighet som fuckar up hela min veckobild.
Jag hade ju precis kommit till sans efter påsken. Men, here we go again.

Nu måste jag bege mig ut, utanför dörren.
När ens mamma bor 25 mil ifrån, får man köpa tidning o godsaker själv när man är sjuk.

Jahaaa, beror det mest på att jag snart är 29 år? Skit också.

Kommentarer
Postat av: mammis

nä, de beror på att mamma bor 25 mil bort....

pussokram

2010-05-14 @ 19:09:30
Postat av: Johanna

Puss på dig, söt-mamma! <3

2010-05-14 @ 20:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0