Prat-o-mat

Idag reagerar jag som vanligt;
Ledigt imorgon, o man kan vara vaken hur länge som helst.
Då bestämmer jag mig för att gå o lägga mig, tidigare än någonsin.

Jag måste tänka ut ett bra sätt för att kunna använda mig av det här på. Lura mig själv, liksom.
Det är något jag har blivit väldigt bra på med tiden. Ska bara utöka användandet lite.

Men mitt tidiga sänggående har flera anledningar. Bland annat har jag fått för alldeles för mycket frisk luft idag, o så håller jag eventuellt på att bli sjuk. Jag känner mig för tillfället som en vissen värmlandskorv med majbrasa i halsen.

Men ikväll fick jag finbesök. Bästa Cecilia kom hem till mitt lilla skyffe, o vi åt mat o pratade om livets outgrundliga vägar. Vi är bra på det. Inget small talk här inte.
Vi är så bra på det, att jag blir alldeles varm om hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0