Emo-blogg

Jag har hört att självplågeri är det nya svarta.

Inte?

Nej, jag vet. Tycker bara det skulle vara ett skönt försvar till varför jag sysslar med detta sattyg kl. 3 på natten. Jag lyssnar på musik som smärtar mer än den gör gott. Musik som är så vacker, o som får mig att minnas saker som är så fina o fyllda av känslor, att hela kroppen inte vill vara med nu, när allt är annorlunda.
Jag har ju börjat försöka "ta tillbaks" så mycket musik jag bara kan, avdramatisera, för att slippa just den känslan. Men med vissa låtar går det bara inte.
Som den här till exempel.




Spotify här.


Typiskt mig att balansera ner den här toppendagen med lite härlig melankoli såhär på småtimman.
Nej, nu får det vara nog med emo-beteende för idag.

Det finns ju en morgondag också, har jag hört.
Kan vara en myt, men det är inget jag vågar chansa på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0