Vampire Lounge

Jag tror att jag kanske kommer att bli alkoholist. Jag drack nämligen två av de godaste drinkarna jag någonsin druckit igår. Jag o Anders styrde tillsammans upp våran lördagskväll med drinkar på Vampire Lounge.
Anders bestämde den första, Wild Berries. En smoothie-drink med massa mixade bär.
Jag bestämde den andra, K9. En glassdrink med chokladsås o Digestivekex.
Smakade som mammas cheesecake! Så alkoholist alltså? Risken finns ju. Världens godaste drinkar, o allt känns ju lite lättare, o lite roligare, med några promille innanför blusen?

Vi bestämde oss därefter för att gå o ta några öl o lyssna på Markus (The Tarantula Waltz) som spelade på Boulehallen igår kväll. Jättefin spelning, jättetrevligt ställe, o många jättefina återseenden.
Anders fick sig även ett smakprov på Markus Dylan-nörderi, som jag har nämnt i tidigare inlägg. Han kan till exempel se på Dylans hår från vilket år en bild är tagen. Det är alltså på den nivån. Men jag gillar ju nördar.

För att inte bryta min blogg-policy tänker jag inte säga vad jag har gjort idag. Men bitterljuvt, indeed.

Nu ska jag i alla fall poppa popcorn o kolla ikapp lite grejer på Svt-play. Jag har ju som sagt bara kanal 5.


Jag bjuder er på den sorgligaste låt som någonsin har skrivits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0